2015. augusztus 8., szombat

11.rész Interjú extrákkal

Felhúzott szemöldökkel meredtem Louisra.
-Ezt még te se gondolod komolyan!-nevetek fel kínosan, hiszen annak az esélye, hogy élve kerüljek ki az arénából nagyjából a nullával egyenlő...
-Megnyerheted Flo!Jó esélyekkel indulsz!-néz mélyen a szemembe.
-Jó esélyekkel?!-horkantok fel.-Igen,tudok kötelet mászni és abban is jó vagyok, hogy szét veressem magam egy hivatásossal!-mondom.-Eddig tényleg jók az esélyeim a nyeréshez! Igazad van!-nézek Louisra gúnyosan.
-Minden meg van benned ami kell az embereknek! Bátor vagy, mert nem engedted, hogy jelentkeznek helyetted!Tudsz bánni a fegyverrel, ezt a pontjaid is mutatják, illetve pimasz és szemtelen vagy ami mindenkinek bejön!-mondja.-Meg persze egy bombázó vagy ami hidd el nem árt ha támogatókról van szó!-teszi hozzá egy pimasz vigyorral.
Pislogás nélkül meredtem rá.
-Ezek a dolgok mind elmondhatok rólad is!-nézek rá csípőre tett kézzel-Bátor,jó harcos, sármos és tipikus pasi aki bejön a nőknek!-mondom csípősen.-De tudod mi a különbség köztünk Drága Louis?!-nézek rá össze húzott szemmel mire ő csak kérdően néz rám.
-Hogy te kihasználod a szépségedet és azt, hogy döglenek érted a nők! Van egy olyan érzésem, hogy könnyű lesz támogatókat szerezni! Mássz rá az összes nőre és már is lesz pár támogatónk!-a szemem szikrákat szórt- Az úgy is olyan jól megy neked!-üvöltöm.-Rohadtul elegem van belőled! Abból, hogy minden csajt elcsábítasz!-fújtatom idegesen.-Egyszerűen nem bírom megérteni! Mond már el nekem, hogy miért csinálod ez?!-nézek Louis szemébe.
Pár pillanatig csak egymást vizalatjuk, majd körzettársam halkan megszólal.
-Azért mert az a valaki aki igazán tetszik magasról szarik rám.-mondja egy szomorkás mosollyal mire vissza tartott levegővel néztem Louisra.
-Ki az a valaki?-nézek rá óvatosan.
-Nézzük csak...barna szeme van és barna vállig érő haja....Ja és persze egy bombázó!-néz rám azzal a tipikus csábító mosolyával amitől teljesen elpirultam.
Jézusom.....ez most komolyan rólam beszél?!?!
-Biztos vagy benne, hogy ez a lány téged "leszar"?-kérdezem egy mosollyal, mire közelebb lép hozzám.
-Mond meg te!-vigyorog.
-Hát...lehet, hogy a lánynak bejössz....De ez a bizonyos lány, honnan tudhatja, hogy megint csak egy lesz a sok közül vagy tényleg érzel valamit iránta?-nézek Louisra felhúzott szemöldökkel.
-Hidd el, ha te is csak az egyik lennél a sok közül akkor már rég lesmároltalak volna és nem hallgattam volna végig a hablatyolásod.-mondja egy pimasz vigyorral.
Bár próbáltam vigyorogni de nem ment.
Basszus! A pasi akivel agyon szívattuk egymást most bejelenti, legalábbis célozgat rá, hogy bejövök neki....és még azt se mondhatom, hogy engem hidegen hagy...
-Na jó!Az a bizonyos lány már rohadtul össze van zavarodva úgyhogy mond meg neki egyértelműen, hogy mit is érzel iránta!-mondom egy sóhajjal és mélyen Louis szemébe néztem aki egy féloldalas mosolyra húzta a száját.
-Szeretlek, Floresta Roth!-mondja ki.
Úristen! Meghalok! Louis szeret! 
Egy hatalmas mosollyal meredtem a körzettársamra.
Csak most jöttem rá, hogy ez volt az a mondat amit mindig is akartam hallani Louis szájából.
Közelebb léptem hozzá és magamhoz húztam.
-Szóval a nagy nőcsábásznak tetszek?Jó sokan utálni fognak ezért!-mondom vigyorogva.
-Igen, úgyhogy élvezd ki a helyzetet addig ameddig nem jön újra egy csapat hivatásos szét verni téged!-vigyorog.
-Mondja ezt az akinek egy bazi nagy lila folt van a szeme alatt!-vágok egy grimaszt.
-Hasonlítsuk össze a helyzetünket....neked az egyik lábadba belőletek a másik zúzódott, illetve ha a cicababa nem adnak teákat meg gyógyszereket a gyomrodra még egy falat kenyeret se tudnál enni....-mondja nevetve, de a szeméből aggodalom vehető ki.-Nekem meg van egy lila foltom ami pár nap múlva eltűnik.-mondja mosolyogva.
Unottan hallgattam végig a mondókáját.
-Te mindig ennyit beszélsz?-kérdezem nevetve.
-Zavar? Akkor hallgattass el!-vigyorog szemtelenül a képembe.
Pár pillanatig csak néztük egymást.
-Te akartad Louis!-nézek rá féloldalas mosollyal majd közelebb hajoltam hozzá és megcsókoltam.
Látszott rajta, hogy meglepődött, de aztán átkarolt és még jobban magához húzott.
-Floresta és Louis!-visítja egy ismerős hang, mire kipattantak a szemeim és eltolom magamtól körzettársam, de nem voltam elég gyors ugyanis ez a hárpia kikerekedett szemekkel meredt ránk.
-Ti meg mit csináltok!?-ordít ránk.
-Nem elég egyértelmű?!-nézek a nőre.
Basszus két 17 éves egymásba gabalyodva vajon mit csinálhat?!
-Te csak ne szemtelenkedj Floresta!-néz rám szikrázó szemekkel.-Még is hogy fogod eljátszani a nőcsábász szerepét ha közben szerelmes vagy kedves Louis?!-mered Lousra.
Kikerekedett szemekkel néztem a nőre.
Ez most komoly?!?! Tényleg azért aggódik, hogy Louis eltudja majd játszani a szerepét vagy nem?!
-Most rögtön felejtsétek el egymást!-néz szúrósan ránk.
Nem akartam hinni a fülemnek! Ez a nő tiszta hülye!
Louis is épp tiltakozni akart volna, de én megelőztem.
-Te teljesen hülye vagy?!Foglalkozz a többi ilyen fajtával mint te, de minket hagyj békén! Majd biztos azért fogjuk "elfelejteni egymást" mert egy kapitoliumi kurva ezt mondta!-ordítom magamból teljesen kikelve-Mit gondolsz ki vagy te, hogy megmond mit csináljunk?!-a szemeim szikrákat szórtak a cicababa felé.
-Hogy mit mondtál?!-a hangja hidegen csengett.-Kapitoliumi kurva?!-ismétli el a szavaim jég fagyasztóan.
Jó...lehet, hogy egy kicsit durva voltam...
-Te, egy kis 17 éves kiválasztott ne merészelj így beszélni hozzám! Mert különben rossz vége lesz! Nagyon rossz.-néz rám kimért hangon.-Ha még egyszer meglátom, hogy együtt vagytok nagy balhét fogok rendezni, és teszek róla, hogy többet ne lássátok egymást!-sziszegi a fogai között.
-Azt csinál amit akar!-mondom gúnyosan, Louis a kezem után nyúl és megszorítja.
Gondolom ezzel azt akarta üzeni, hogy most már befoghatnám...
-Mind ketten menjetek a stilysthoz.Mindjárt kezdődnek az interjúk.-mondja.-Ne feledjétek:titokzatos és nőcsábász! -néz végig rajtunk össze húzott szemekkel majd eltipeg a szemünk elől.
-Megölöm! -nézek Louisra.
-Hé Flo, nyugi!-mosolyog.
-Nyugi?! Hallottad, hogy mit mondott?!-nézek idegesen a körzettársamra.
-Igen hallottam, de pont nem érdekel a véleménye.-mosolyog.
-Szóval nem akarsz "elfelejteni"?-sandítok rá, mire nevetve átkarol.
-Nem Flo, nem akarlak!-vigyorog mire én is elmosolyodom.-De most már menjünk a stylisthoz!-mondja mire bólintok.

-Jézusom! Már megint, hogy nézel ki?!-teszi a szája elé a kezét az egyik felkészítőm.
-Hát jobban mint te!-nézek egy fintorral a babarózsaszín hajkoronájára...
-Istenem! Neveletlen kölyök!-pufog majd leránt egy székre és elkezd minden felől sikálni.
-Hallottam össze jöttetek Louissal!-nyávog az egyik mire unottan néztem rá.
-Ha ti is azzal akartok jönni, hogy felejtsük el egymást akkor már most szólok, hogy nem érdekel!-nézek rá.
-Szerintem aranyosak vagytok....-mondja majd végig mér -Bá nem tudom mi tetszik neki benned....-teszi hozzá mire ajándékozok neki egy utálat teli pillantást amitől elhalkul és tovább sikálja a körmöm.
-Kész is lennénk!-mondja a nő.-Gyere megmutatjuk a ruhádat.-húz maga után.
-Öröm téged újra látni!-"köszönt" stilystom mire csak vágok egy grimaszt.
-Egy egyszerű darabot választottam neked, hogy még véletlenül se próbáld átalakítani!-néz rám szúrósan.-Vedd fel!-utasít és felém dob egy ruhát.
Egy fekete estélyi volt ami az egész lábamat eltakarta és a testemre simult.Kiegészítőnek egy gyémánt fülbevalót aggattak rám illetve egy tősarkút ami elég instabilnak látszott.
-Remélem elégedett vagy, és nem fogod újra átszabni, kedves Floresta!-néz rám stilystom mire csak megforgatom a szemem ami most kifejezetten ki volt emelve mert egy füstös smink volt rajta.
-Ha nem akarsz elkésni akkor már indulj el!-szól rám, majd kilökdös az ajtón ahol már ott van a cicababa és Louis.
-Na végre!-fortyog a nőci majd a színpad felé kezd vezetni minket ahol lesznek az interjúk.
-Azta rohadt!-lép mellém körzettársam és átfogja a csípőm -Gyönyörű vagy!-vigyorog, mire csak vállat vonok.
-Már megszoktam!-mondom és hátra vetett hajjal rákacsintok Louisra majd az arcát látva elröhögöm magam.-Csak vicceltem!-nevetek.
Hirtelen megállt előttünk a kapitoliumi így nem sok hiányzott, hogy lefejeljem a hátát.
-Ide értünk!-mondja.-Senkinek se szabad rájönni, hogy ti együtt vagytok! Érthető?!-néz méllyen a szemembe mire nagy nehezen bólintok és elengedem Louist.-Titokzatos, nőcsábász.-mondja majd ellép előlünk, mi pedig a színpadra sétálunk ahol egy függöny választ el a nézőktől.
Amikor minden kiválasztott itt volt és mindenki elfoglalta a helyét felcsendül a Kapitolium himnusza.
-Köszöntök minden kedves nézőt az 1. Éhezők viadala interjúinál!-hallatszik egy férfi hang.-Most megismerhetik a kiválasztottakat és a személyiségük alapján akár a támogatói is lehetnek!-folytatja a fickó.-De nem is beszélek ennyit! Lássuk is a kiválasztottakat!-üvölti.
A minket takaró függöny eltűnik és ezzel a meglátom az embereket akik most ujjongva néztek végig rajtunk.
-Ne is húzzuk az időt! Jöjjön az első körzet férfi kiválasztottja!-kiáltja a férfi akinek hosszú (!) lila (!!) haja volt...
Kilép az egyes fiú, látszott, hogy nagyon próbálkoztak elrejteni sminkkel a sebeit de nem nagyon sikerült...
-Hello Marck!-néz a fiúra aki helyett foglalt a bőrkanapén.
-Szia!
-Mi történt az arcoddal?-kíváncsiskodik a férfi.
-Leestem a lépcsőn.-mondja nevetve a hivatásos.
Hát persze! Hülye lenne nem hazudni...hiszen, hogy jönne ki az ha egy első körzeti gyereket meg tudna verni egy hetedik körzeti?!
Ez után a kérdés után már semmi különös nem volt így unottan hallgattam végig a hivatásosok dumáját akik már túlságosan is jól játszották a beképzelt majmokat.
-Lejárt az idő!-szól a férfi a hatos lányra aki vissza ül a helyére.-Következő kiválasztotunk nem más mint Louis!-mosolyog a fiú felé aki mellettem egy nagy levegőt vesz majd gyorsan felém fordul.
-Figyelj Flo! Amit mondani fogok az mint hazugság! Ne vedd komolyan!-mondja és már fel is állt majd egy műmosolya kisétál a férfihez.
-Szia!-köszönti a férfi -Látom te se vagy hibátlan formában!-célozgat a lila foltra ami Louis arcán van.
-Igen, én is elestem a lépcsőn.-mondja gúnyosan.-De sebaj! Így is bejövök a csajoknak!-vigyorog mire a közönség felnevet.
-Aha, szóval szerinted az ideálja vagy a nők nagy részének?-kérdezi mosolyogva a férfi.
-Hát figyelj...Szuper test, szuper személyiség, elragadó szépség.Mi kell még?-kacsint a nézőkre mire azok olvadozva nevetnek fel.
Jézusom....
-Mond, most ki a kiszemelted?-néz a körzettársamra a férfi.
-Hmm...nem is tudom...Most ahogy így végig nézek a közönségen igazán szép lányok is vannak!-nevet fel édesen, össze húzott szemekkel  meredtem Louisra.
Most már értem miért mondta, hogy ne vegyem komolyan amit mond....
-Na Louis, mindjárt lejár az idő úgyhogy megkérdezem azt amit minden kiválasztottol:Szerinted mennyi esélyed van a nyeréshez?
-Sok.-mondja a társam majd egyenesen a kamerákba néz-De ez a támogatóktól is függ...nézzenek rám!-mutat magára.-Ne hagyják, hogy egy ilyen ember meghaljon!-nevet fel majd kacsint egyet a kamerába.
-Köszönjük Louis, sok szerencsét a viadalhoz!-mosolyog a férfi, majd egy kis papíra néz és elordítja magát.
-Most köszöntsék nagy szeretettel Florestát a hetedik körzet női kiválasztottját!
Nagy levegőt vettem és azzal a tipikus titokzatos mosollyal kezdtem a fotel felé sétálni.
Útközben találkozott a tekintetünk Louissal aki bátorítóan rám mosolygott.
-Szia Floresta! Gyönyörű vagy!-mosolyog a lila hajú srác.
-Köszönöm.
-Na és hogy tetszik a Kapitolium?-kérdezi érdeklődve.
Magamban elfojtottam egy fintort majd bűbájos mosollyal néztem a férfire.
-Gyönyörű! Igazán büszkék lehetnek az otthonukra!-nézek végig az embereken akik mosolyogva bólogatnak.
-Ooo ennek nagyon örülök!A másik dolog ami érdekelne...mit csináltál a pontozáson, hogy 9 pontra értékeltek?-néz rám kíváncsian.
-Az igazat megalva én se tudom...Teljesen meglepődtem.-mondom egy féloldalas mosollyal.
-A pletykákon is ennyire meglepődtél?-tereli a témát a férfi.
-Milyen pletykák?-tetettem a hülyét.
-Úgy hallottam, hogy egy kis verekedés volt közted és Marck között.-mondja össze kulcsolt kezekkel.
-Jó tudni!-nevetek fel.-Nem szabad a pletykáknak hinni.Semmi ilyesmi nem történt.-nézek a férfire.
Nem tudhatják meg, hogy szét vertek! Mert van egy olyan érzésem, hogy az ártana a hírnevemnek...khm...
-Na és mit mesélsz az Aratásról? Amikor nem engedted, hogy jelentkezzenek helyetted?-talál ki egy újabb témát.
Istenem! Sose fog lejárni ez a rohadt idő?!
-Küzdeni akarok! Nem fogom hagyni, hogy valaki más menjen helyettem.Nem leszek gyáva.Küzdeni fogok az életemért.-mondom magabiztosan.
-Úgy gondolod van esélyed a nyerésre?
-Bármi megtörténhet.-veszem fel a titokzatos álarcom.
-Köszönjük neked Floresta!-mosolyog a férfi-Távozhatsz!-néz rám én felállok és a nézőkre mosolygok akik most lelkesen tapsolnak.
Ezen is túl vagyok...





7 megjegyzés:

  1. Csak most olvastam... kicsit aggódok mi lesz a viadalon :o ugye ott sem mutathatják meg az érzelmeiket :/

    VálaszTörlés
  2. sziasztok :)
    Benne lennétek egy cserében? Nálam jelezetek vissza, ha igen :)n (Glimmer történeténél)
    Lauren W.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! (:
      Még meg kell beszélnem a másik íróval, de amint tudok valamit, szólok! ((:

      Törlés
  3. Sziasztok :)
    Meglepi nálam ---> díjak menüpont Glimmer története- másképp blognál :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Sziiasztok!
    Mikor várható folytatás?

    Viki^^

    VálaszTörlés